6 månader sen..


Melvin 5 månader och nårra dagar sitter han nästan själv men på midsommarafton satt han helt ensam!
stoor kille=)

För precis 6 månader sen i dag kom vår minsta son Melvin till livet..
13:45 tittade han ut på min mage och nu 13:55 va allt klart! hade då hållit på sen 13:30 Å krystvärkarna började 13:40 en mkt undebar förlossning.. stog ju i duschen redan strax efter kl 14.. så ja ska då inte klaga!!



Midsommarafton satt min pojke helt ensam!! wii* Stora killen!

En måndad kvar nu tills min stora pojke blir 2 år! va tiden går fort=)
23 Juli en stooor dag
Maten ropar!
kramkram

1 Therese-mamma till Tim:

skriven

OJoj idag är han 6 månader lille mellvin.

såå söt han är min lille prins. Vi saknar er massor.. ses snart ju.

pussar från oss.

2 Anna:

skriven

ÅÅÅHHH va roligt!!! Det slutar aldrig förvåna en hur stolt man kan bli!!! För varje litet framsteg som görs blir man stoltare och stoltare!!



Hihi då blir de som trip trapp trull våra då...Nova 1 år Viktor 2 år och Felicia 3 år.....våra små godingar!!



Vi får ta en fika snart igen, skulle nog behöva låna nlite fler kartonger tror jag...hehe



kram

3 Sofia:

skriven

Underbara barn du har vännen! :)

Kommentera här: