Måste våga..

Precis hemkommen efter en helmysig dag me killarna :)

Först promenerade vi till nolhaga med Angelica å Milly å Rufus.. matade ankorna, klappa grisarna å myste.. sen va de dax för badtime för mig å mina små prinsar... sjukt mysigt.. å väldans mkt folk... men jätte mys.. få nog bli en tradition varje måndag kanske.. :) Efter gick vi till jobbet tog en fika å tjata :)

Nu ha vi precis käkat å kollat posten.. ett brev.. fuuck.. vill inte men måste våga å vara stark.. annars händer de inget.. så på FRedag kl 11.. tur jag redan löst me barnen.. men en tröstande arm kanske ja behöver ha me mig.. få se :) Ska ringa pappsen nu å kolla vart de ligger dit jag ska.. vill verkligen inte.. men måste! :(

1 Rebecca:

skriven

Lycka till! håller tummarna att det går som du vill <3

2 Natta:

skriven

De klarar du vännen.. Dina vänner finns för dig! <3

3 Anki mamma till Milly:

skriven

du är så mycket starkare ems! <3

4 J:

skriven

Emma, du klarar de! Kram

5 Sussi:

skriven

Kram på dig!! :)<3

6 monica:

skriven

låter inte som något kul möte du har framför dig :( får hoppas du klarar de bra men läser man alla kommentarer kommer du nog klara de fint :) kram

7 Therese s:

skriven

De klarar du galant!!

8 Tomas:

skriven

Det kommer att gå fint fint=) Jag tror på dig=)

9 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Tack så mycket :D



(Förlåt för jättesent svar, men har inte riktigt haft tid med bloggen)

10 tess:

skriven

heja emma pemma du klarar dig skrutt prutt...

kössssssss!

11 Anna:

skriven

Vet inte vad det gäller men du klarar det galant!!! Ses imon!! kram

Kommentera här: