Borta bra, men hemma bäst!

Hemma på hemmaplan igen ALingsås! Men gu så kallt de e hemma, mkt skönare på Gran Canaria! men så e livet.. ba att se fram i mot nästa resa.. i Aug förhoppningsviss fast med barnen! :)

Hade en toppen vecka me sys Jenny.. Skönt att ba tänka på sig själv, vilket allti kommer sist annars.. visst saknade ja barnen men de känndes ändå skönt.. 1 vecka går ju fort lixom..:)



Solat å badat s¨å lite brun e man la!! KOllade in min första Show någonsin, å den va grymt bra.. i Löve it!! Så delär bli mer!! Hängde lite me Jesper å hans gäng där nere.. roliga småsaker!!

När ja mötte barnen i går vid tåget.. att e dom bli glada.. helt undebart!! å väl hemma , så va man verkligen tillbax på vardagen ensam igen- Ja å mina småpluttar Victor å Melvin! <3<3<3

Ska snart åka till Sys JOhanna med familj, tjata å barnen få leka.. Hoppade dagis idag, så man få lite tid me barnen, de ska ju te sin pappa te helgen igen, då de e som vanligt igen , hans helg! Så få ta vara på dessa dagar nu som blir!
 ska träff Tess till helgen å kanske Natta.. få se hur mkt tid ja har! Ska ju jobba me, fast ba lördagen! Skön start efter en veckas semester! Sen ere jobb nästa vecka igen!



Jag & Jenny


Jag på flygplatsen!

Precis lagt in alla bilder.. ganska så kul å titta på.. typ 300 bilder varav hälften på mig å sys! Hmh.. resten på showen å småsaker!!!! =)))

Dax å göra ngn nytta! Ska fjäska me bror me, så ja kan komma i väg å träna ikväll.. änna 1 vecka sen nu.. börja bli crazy! ;)
Pussåkram !

1 jenny:

skriven

Hej!



Jag vill oxå se bilder? Tror du får lägga ut några fler...haha

Kommentera här: