Galet!

Jag drömmer om en jul .. hemma....:)
japp så e de !

SItter o funderrar på hur bra jag har de egentligen.. .. bästa barnen.. pojkvän...värsta bästa familjen.. vännerna.. jobbarkompisar.. alla som lixom alltid finns där för mig!
Guld värda!

Hade en toppen tripp i danmark på badhotelet me kidsen o sys o fam.. helt underbart o komma bort !:)
Ligga i vattnet hela dagarna, käka gott o ba ta de allmänt lungt.
I liiiike!!

Snart jul, ska köpa massa julklappar på lörda ja å Nattapatta! haha :) ska bli najs en hel dag.. :)

Vad ja öskar mig frågar alla ... men ja vet iinte.. ingen vildaste anning.. hmh..
En upplevelse.. jag gör nästan hellre ngt än o få ngt.. eftersom ja ej vet va ja vill ha... Förutom ett sådant där "sexigt" plagg som lilla söta älsklingen tyckte...!! :) Han e söt han!

julbord på söndag me heeeela familjen ... mys :)
Finns inget bättre än o va kär!!!
2 helt underbara små söta pojkar, dom e mina!
<3<3<3


Kommentera här: