familjen dum?!

Haha.. alltså den familjen - glad att Saga ej behöver vara involverad med dom.. Den dagen om hon verkligen vill de så får hon gärna de, men fram tills dess e hon där hon trivs o får kärleken hon behöver ♡♡ Fick ej underhållet för Saga o han betala ej in.. skickade till hans föräldrar som ja trodde va normala som kunde säga till honom.. borde ju fattat mer men ändå.. haha.. M- Säger bara detta en gång! Höra av dig till mina föräldrar behöver du inte göra iaf.. Jag-Vill ja inte, men när d inte fört över så få ja ju kolla om dom kan säga till dig. M- Fast dom tycker bara du är patetisk när hör sv dig till dom! Jag-Hahahahaha lika dumma som dig! tur saga ska ha övervakning om hon ska träffa M ngt mer här i Alingsås°•○● Va bara tvungen- vuxna människor! Nu kan ja skratta åt de, glad att Saga har oss o Jiman som hon dessutom börjat kalla för daada ♡ att jag tog steget- har fått mig att inse vad jag verkligen vart med om i flera år.. Sov gott alla fina°•○●

Kommentera här: