Vinn presentkort på 1000 kr!

Nu har jag fått chansen att via
http://www.hotelspecials.se/
 att lotta ut ett presentkort till ett värde av 1000 kr!

Vill du vara med i tävlingen, lämna namn o en kommentar där du skriver en motivering varför just du ska vinna
😃

Tävlingen pågår i 1 vecka från o med i dag o vinnaren presenteras i bloggen den 26 april.
Lycka till!

Om du inte vart inne på deras sida innan, gå in o ta en titt o dröm dig bort:)
 
👍👍👍
 
 
1 Malin Wannebrant :

skriven

Åhhh. Tänk en helg ensam med min kärlek. Som 3barns mamma är det inte ofta man lägger pengar på en sån här sak så det hade vart toppen och vinna.

2

skriven

Hade vart kul att vinna då kunde vi boka hotell i Alingsås och vara med er länge😊

3 Elin :

skriven

Jag skulle vilja vinna för att få komma bort och slappna av lite. Men 2 gradiviteter på 2 år så skulle det vara extra skönt att få komma iväg en hotellnatt med mim bästa vän som alltid finns där. Då både ekonomi och tid är svårt att få ihop ibland så skulle de inte Sitta fel med ett presentkort på en hotellnatt :) kram Elin

4 Malin :):

skriven

För att jag det senaste tiden inte mått bra och blivit utmattad, skulle därför behöva en hotellnatt att vila upp mig på :)

5 Fru P:

skriven

Åhh vad jag skulle vilja vinna detta presentkort och få skämma bort min mor och far. Dom är nämligen bästa momma och moffarn och ställer alltid upp för min lille son. Vore så kul att få skämma bort dem med en hotellnatt!

6 Daniela :

skriven

Åh! Det här skulle vara en perfekt tävling att få vinna! Dottern min frågade förra veckan om vi inte någongång kunde prova sova på hotell, det verkade så mysigt och lyxigt tyckte hon. Hon fyller 11 nästa månad och jag skulle så himla gärna åka iväg en natt bara jag och hon, som överraskning. Jag håller mina tummar 🍀

7 Petra:

skriven

Skulle vilja vinna så jag kan bjuda min allra bästa kompis på hotellövernattning nät hon fyller 30 😁😁

8 Sara Persson:

skriven

Man behöver en hotellnatt ibland,
i Sverige eller i främmande land!
En god natts sömn vill man bli bjuden på
och frukostbuffé morgonen efter få.
Vill gärna ge hunken därhemma en surprise;
det skulle han tycka var jättenajs :-)

9 Emely:

skriven

Åh, vilken härlig tävling!
Jo, det är så att jag fyller 30 år nästa vecka och vill så gärna bjuda min mamma på ett Spa hotell någonstans långt bort från all stress och press. Vi behöver komma bort och få ny inspiration, och det finns inget bättre än att starta min födelsedag med lite ny motivation :)
Ha det gott!

10 Sjuksyrran :

skriven

Skulle så gärna ta med min stora tjej på en weekend i Stockholm bara hon och jag. Gå på stan, äta glass och mysa utan småsyskon eller pappa som gnäller:) Tack för en fin och alltid inspirerande blogg<3

11 Birgitta:

skriven

Hej!
Så fin tävling!
Har jag tur nu ska jag överraska min älskade dotter. Hon har kämpat så med mycket svår cancer och behöver mycket kärlek och uppmuntran. Håller tumme och tå, att det fina presentkortet hem till mig ska nå!
Kram

12 Rolf:

skriven

Så fin present till min kära fru som snart har födelsedag. Bättre present kan hon inte få. Hoppas på turen nu.

Mvh Rolf

13 Madelene:

skriven

Hej!
Jag skulle vilja ge det fina presentkortet till min underbara mamma. Hon är guld värd som vårdade mig i hemmet under min fruktansvärda cancerresa och var med mig som stöd till sjukhuset när jag fick dom tuffa cellgiftsbehandlingarna. Jag älskar henne så otroligt mycket och presentkortet skulle vara så roligt att få ge henne på sin födelsedag den 15 maj. Hoppas så!!!
Kram

14 Helena i Uppsala:

skriven

Storslaget, rent, vidunderligt tyst,
av varma sommarsolen bli kysst.
Själva resan är mål nog
genom dala-, hälsing-, jamt- och fjällnära skog.
Vännen min vill visa mig sitt Västerbotten -
Hotelspecial och Emma står för vinstlotten!

Kommentera här: