Ni vet den där....

Känslan när man bara vill ställa sig högt upp på ett berg o bara gapa av lycka....
Just nu känner jag så!
Ny lägenhet, nytt heltidsjobb innan ja hinner sluta på mitt gamla, 3 dubbla löner, o framförallt mkt mer tid med barnen på veckorna, o ja ha fått lägga mitt schema typ :)
Alltså snacka om att vara HaPpY! :)
haha..

SOrry men va bara tvugnen att skriva detta!
På fredag på jobbet blir de smörgåstårta, min sista dag här, känns skönt men kommer ju givetvis sakna många av mina fina arbetspolare! 
 
9 dagar med C9 resulterade i - 2 kg och - 17 cm!
Jag e mer än nöjd, sockerberoendet e borta så kanske detta va en ny start för mig!
2016 säger jag bara !!;:)
 
Snart lunch, sjukt hungrig, magen skriker precis som jag fast efter hunger såklart :)
 
Lycka!
Ha en fin dag allesammans!

Kommentera här: