Söndag morgon!!

Här sitter jag i soffan med en liten Saga som kollar på Pippi o rn mamma som letar födelsedagspresenter!
Solen lyser på utsidan o killarna sover!
Idag vankas det fotbollsmatch för Victor o i går var det fullt upp med fotbolls poolspel! Fotbollshelg kan man säga😃
 
I går skulle jag egentligen på 30 respektive 50 årsfest men med ett litet sjukt barn så fick jag stanna hemma med cola o godis istället med barnen!
 
Annars sista tiden har de ej hänt så mkt, men ej hinnit blogga så mkt.. tiden går lixom till allt annat- men jag lovar jag ska BLI bättre!
I morgon e jag ledig då dagis o fritids e stängt.. alltid sköbt med en extra ledig dag.. kanske du oxå e ledig?!
😃
 
Denna veckan e det ju potatisfestival i Alingsås, jag ska ha killarna exta fre-lör så då blire o besöka stan o på lördagen e ja helt barnledig då blire själv stan med nära o kära på kvällen 🍸🍹🍻🎉

Kommentera här: