Kiliaro.com Vet du va det är?



Nu tycker jag att du som läsare ska göra precis som jag har gjort, jag blev inspirerad av detta då jag tar mycket bilder och sparar... Så ibland e ju mob full av bilder så nu lägger jag ist in dom på mitt konto! www.Kiliaro.com är en hemsida och en app för telefonen som tillåter dig att spara bilder i molnet. Dina bilder behöver inte längre ta upp plats på din mobil eller dator utan sparas på ditt konto. Det är bara du som kan se bilderna, alltså ingen annan. Du kan välja en bild och på det sättet lägga ut den direkt på sociala medier. Super enkelt o super snabbt :) Här kommer några av fördelarna, titta och läs.. Enklare går inte o säga - Nästan obegränsat med lagringsutrymme - Bilderna finns alltid tillgängliga då du sparat dem i molnet (till ex om du skulle tappa bort din mobil eller din dator går sönder så är inte bilderna borta) - Du kan dela direkt från din mapp till dina sociala medier - Bilderna/Videorna tar inte upp onödig plats på mobilen eller i datorn - Glöm allt det där med att du behöver ha backup i en fysisk hårddisk. Detta ska avsluta ditt inlägg: Så här gör du: 1. Skapa ett konto på Kiliaro.com eller ladda ner appen (finns för iOS och Android) 2. Ange rabattkoden (din specifika rabattkod) så får du en gratis testmånad och betalar sen bara 9 kr/mån för obegränsad lagring. Signa upp senaste 31/10 2016. 3. Ladda upp dina foton från mobilen, datorn, gamla hårddiskar eller andra ställen till Kiliaro. 4. Klicka på "free up space" i appen om du vill ta bort bilderna från mobilen men ändå ha dem tillgänglig via Kiliaro.

Länktext

Kommentera här: