Fadder:)

Att få återigen äran att vara fadder o denna gång till en av mina bästa vänner Johannas pojk Sixten! Ren lycka ❤️ Hemma efter en fin dag, o vilken fika, snacka om kakbuffé! Dock va ja stenhårt o tog bara kaffe!! 1 vecka utan socker!! Känner mig stolt:) barnen skötte sog exemplariskt när jag stog där framme o fick äran att hålla i Soxten under cermonin 😍 o han skötte sig eller kanske de va jag som gjorde det då han va lugn hela tiden :) Efter åt vi pizza hemma hos Johanna o Björn! Super tack:) Nu ligger jag på soffan, killarna spelar tv-spel o Saga sover.. tystnaden som uppstår!👍 i morgon e de redan söndag, då ska fransarna göras om! :)vips så blir man som en ny person direkt! Killarna ska till pappa för en natt, då Victor ska få ha kalas o sen e de sommarhockey hela nästa vecka o jag börjar jobba... tur man har så någon annan kan skjutsa ner till ishallen första dagen med all packning som ska ner... svårt o få med på cykeln! Haha :) 🥅🏒⛸😍 Sov så gott, de lär jag göra! Pussohej

Kommentera här: