Där

Satte jag mitt första inlägg 2018! Orken, lusten, de roliga med att böogga har vart bortA ett bra tag men efter många som sagt kan du inte börja igen, så försöker jag😉 Hänt så mycket sen sist, så vet ej var jag ska börja! Ny bil, nytt jobb, ny lägenhet ja bara lite av allt!:) Står på mina 2 ben o dagarna rullar i väg!:) Bytt jobb helt ny inriktning men shiiiit vad jag trivs! Trodde ej de när jag började där men det va något där, något som drog mig till jobbet! Helt klart fantastislt 😀😂 Jobbar numera som inredare, joda ja gillar o inreda o jar snyggt! Flyttade 1 maj till en lägenhet jag inte skulle byta bort! Stor trivs både jag o barnen, centralt o nära tiöl allt o ja menar verkligen allt här i stan😉🌞 I mon e min sista arbetsdag innan 5 underbara veckor med semester! Tältning, bad, sol, utflykter ja de e la de som sommaren har att erbjuda! Dop i Aug då jag ska få vara fadder- ska göra allt/lära lille plutten allt jag kan o lite till med hjälp av mina barn ❤️ Eller hur Johanna?!:) Älskar verkligen barn o bebisar, bästa Nathalie ska oxå ha bebis i sommar så tänk va ja kan bebisgosa! Joda ja vet att bebiskänslan då kommer men e man ensam kan man inga barn få! Haha! Låna o lämna Bjuder på lite bilder.. sängen ropar o nya sängkläder i sängen e ju de bästa! Pussokram

Kommentera här: