Som ny

Precis så känner jag mig! Nya fransar, å äntligen kan ja känna mig hel igen! Peefekt lagom till helgen... 🌞 tack Marielle för fransarna- du e grym 😍 Torsdag o idol på tv, Saga sover o Victor o Melvin e hos sin pappa! O här sitter jag själv..inget ovanligt egentligen.. för så e de ofta! 😢 men en dag vänder de säkert, insett att jag bott ensam i 8 år, o då tänker ni men Saga e ju bara 4... precis o de stämmer men vi bodde ej ihop! Hade varsitt! Tur va ju de! Underbara höst nu med bonde söker fru, ensam mamma söker- skulle faktiskt kunna tänka mig o ställ upp i de om ja e singel nästa omgång! Nästa sommar alltså! Vem vet vad som kan hända ❤️ Kärlek e ju väldigt fint, o ja saknar att ha ngn att luta mig till o dela livet med i vått o tort ! Ska boka mig en klipp tid oxå.. nog dags o klippa mig kan ja tro, kanske klippa av en bit? Lr lugg igen? Hmh.. får nog fundera!🙃😂 Bara 56 dagar kvar tills vi åker ✈️🌞 kanske finns ngn mer som läser som åker då oxå? Isf hojta till! Lr kanake du vill åka med? :) 🥂 p de bästa av allt när man kommer hem så e de 1 advent typ o julpynt o första julbordet med hela familjen! Ngt av de mysigaste när alla e tillsammans, vuxna som barn 🎅🏻🤶 Men först kommer lights in Alingsås nu i oktober, oxå ngt väldigt mysigt o fint! Klarr värt o gå vändan 1 gång iaf! Så har du ej gått, besök Alingsås vettja! Nu hänga tvätt! Bjuder på 2 bilder innan o efter franspåfyllningen
:)

Kommentera här: