Detta e jag...

Detta e jag, min kropp! Jag e en riktig sådan där som gärna jojo bantar 🤭 Kan kolla mig i spegeln o tycka ja e fin o nästa gång ja går förbi känna mig tjock o värdelös.. varför e de så egentligen!? Varför kan man inte vara nöjd som man e? För 4 årsedan va ja så långt ner på självförtroende listan som de bara gick.. försökte gör allt men inget blev bra... 4 års tänk hit o dit, me träning o mat... Veckan i Egypten då kännde ja mig fräsch när jag gick i bikinin längst stranden eller poolen med barnen omkring mig! Sådan här e jag efter att ja fått 3 fantastisla barn! Skavanker lite här o där, ränder på magen, döhud o ja ni vet den där degiga magen som inte vill försvinma oavsett vad ja än gör... ❤️ Men men bara att börja lära sig, detta e jag o så ser jag ut! 😊😉 Man ska äta de som e gott, o man ska må bra, just nu gör jag de o ja hopps de håller i sig!!
1 Anonym:

skriven

Du är jättefin sys! ❤️

Kommentera här: