Valborg:)


ja så va Valborg oxå över.. Inte för att de e ngt speciellt längre nu för tiden.. men de e ännu mysigt!:)

Steg upp tidigt i morse han med en hel del, innan vi åkte ut till Hannah, Thilda å lille Thor.. barnen sprang runt å lekte å busade. å kul hade dom iaf! verkligen skönt nä dom kan springa runt på stoa ytor, gämfört me vår lilla trädgård! suck! flytta kanske;) haha.. få la bo här ett tag till så få vi la se va de bär åt! Så tack för en undebar dag ute hos er i dag tjejen me gott sällskap å gooood mat!

Sen i eftermiddags fick vi fin besök av bästa grannarna Anna, Jompe, Felicia å lille Nova!! käkade Tacos å hade de trevlig.. bör göras om OMG ;);) va även ute på gården en sväng eller snarare i 2 timmar nästan..kallt blidde de till slut.. skulle eldats i skogen men de blidde inget så de va lite tillställning vid kvartetsgården me gratis dryck å korv!
Så en öl blidde de.. gratis e ju allti gott :P haha.. Barnen sprang runt å busade å myste! kul kul:) sen blidde de att be ge sig hemåt..barnen va trötta.. å fort gick de å så sov dom!:)

Åå känner mig lycklig.. haha.. ska få sova hela natten i natt utan att ge Melvin ngn maT! sköönt! så egentligen borde ja sova nu kanske så ja få njuta av min sönm! muums! Lite massage står först på listan.. ngt ska ju gubben få göra nä man ska släppa i väg honom en hel helg i Karlskrona! ;)

Så om ingen har ngt för sig i helgen.. så e ni välkommna till mig!!;) ja vet ej va vi ska göra! ska en sväng till syrran ba i morron förmidda å köpa majblommor Av barnens kusin.. annars ej mkt planerat.. Fia ska komma oxå en sväng me lille Teus kanske! en liten bebiis! thithi*

Sov gott å hoppas dagen vart bra!
Pussåkram

1 Nathalie:

skriven

Men jag har ju inget intressant o skriva om ju :P Fast på nåt sätt så e det rätt månqa som läser...Konstigt. Låter som att ni har haft en bra dag :) Skulle också vilja ha lite massage Avundsjuk :P Kram kram!

2 Anna:

skriven

Tack för igår!! Det gör vi absolut om snart igen!!

Var det karlskrona han skulle till!! Det är ju i mina hemtrakter!! Vad tusan ska han göra där?

kram

3 Anna:

skriven

Ok...mmm känner igen det där...du får ta igen det en annan gång!!

Tänker jag göra...;-)

4 Nathalie:

skriven

Haha ja jag får väl fortsätta för din skull då :P

5 Anonym:

skriven

Haha ja ibland kan till och med jag vara snäll ;P Ikväll har vi grillat ihop med mormor, morfar och Patrik med familj. Både gott och trevligt, dock väldigt kallt nu mot kvällen.. Vad har du haft för dig då? :)

6 Nathalie:

skriven

Ja det var det :) Haha, inte lätt när karlarna e borta.. :P Ja jag ska nog också dra mig mot sängen här nu, känner mig ganska trött jag med. Sov så gott ;) Kram.

7 Mamma till Tim:

skriven

I morgon så kommer vi och ska bo hos er tills på söndag. =) de ska bli jätte skoj att få vara hos er. och hitta på massor me skoj ju..

pöss å natt natt.. ses i morgon.. pussssssssssssss

Kommentera här: