Sol

Idag igen, energin man får behövs! Vart en bra dag på jobbet, barnen ville äta på McDonalds, Victor har haft innebandy(hockeyfysen) e redan i gång o vi andra har ätit glass, handlat lite o sparkcyklat/övat på cykla utan stödhjul.. går sakta men säkert framåt;) Fått fina blommor o choklad i går! Mkt gott! O som den tulpanälskare jag är o chokladälskareb så va de pricken över iet😍❤ tack fina Nathalie med familj;) I mon onsdag o jobb står på schemat o tacosonsdag! Tacos kan man äta alla dagar i veckan, eller?!😀 Hoppas på fint väder i morgon oxå!! Blir så glad när man får fina kommentarer- tack snälla💕 O jag blir sååå glad över sms, som e så fina då smälter mitt hjärta ! Hihi! Love is in the air😍 Nog om mig! Mår ni bra!? Finns de ngt speciellt ni vill jag ska skriva om i bloggen? Innan ja ska byta portal😀😀

Kommentera här: