MorsdagđŸŒș

Vilken dag vi hade i gĂ„r frĂ„n morgon till kvĂ€ll âŁïž Frukost, fika, presenter, grillat, badat, jordgubbar simskola, svettig promenad, blommor o en alldeles underbar dag med familjen ❀ tĂ€nk att just jag fĂ„ vara eran mamma đŸŒș😍 hoppas alla ni andra mammor blev uppvaktade med kĂ€rlek o sol:) Min mamma, vĂ€rldens bĂ€sta som stĂ€ller upp för oss nĂ€r de behövs! Tack för att just du e min mamma o mormor till mina barn đŸŒșđŸŽŠâ€ïž I lördags va vi i Husvagnen hela dagen, sĂ„ mysigt o skönt o barnen kan springa runt o leka en massa o grillat sĂ„klart oxĂ„! :) haha 🌞🌞 Kollade fotbollen pĂ„ kvĂ€llen o Chelsea vann ju sĂ„klart❀⚜ Idag mĂ„ndag, ny vecka o nya tag! Ska bege oss till Rebeccaen stund för kaffe o lek ute i solen, dom stora barnen e i skolan.. Snart sommarlov, snart slipper vi stĂ€lla klockan o snart slipper vi lĂ€gga oss tidigt som Saga sĂ€ger🌞đŸŒș o ja ska verkligen ta vara pĂ„ sista sommaren hemma som mammaledig, till hösten vĂ€ntas de jobb igen â˜čïžđŸ˜Š Lite hĂ€rliga bilder o mina nya hörlurar under den svettiga promenaden gjorde sitt jobbđŸ€©

Kommentera hÀr: