t a g g a d

Ja vet, ja e inte som alla andra men de e la de som gör mig till den Emma jag blivit genom åren.. ja längtar tills i morgon, måndag 31 augusti... ja vet ja e galen men i morgon börjar jag jobba igen efter 18 månader hemma mamma ledig är de dax att återgå till min sköna svarta runda kontorsstol vid min svarta data o mitt svarta headsett o mina färgglada papper o pennor o min kaffekopp som väntar på mig! Lyckan e total 😍😱 haha!!!! Killarna ser fram i mot fritids o lek me kompisarna hela dagarna o Saga ser fram i mot dagis... hoppas jag i mon första långa dagen!:) Mer fokus på våra lediga dagar framöver istället o massa mys! Helgen har vart helt ok, i går hade vi en förmiddag/lunch med Sofia o barnen i Alingsås ( Alingsås stora barnkalas) va i går.. ngt som e barje år i stan anpassat för barnen! Mysigt o god lunch åt vi o bokade tåg till sthlm i Nov.. tjej helg me hotell o event!!😍 en lång promenix på 60 min hann ja o Saga med innan de va dax för lek me grann tjejerna för barnen o mammorna på 1 trappa upp drack vin o umgicks :) underbara kvällar man måstw ta vara på medans vädret e toppen! Vakna i morse o chock? ! V a R M t ute, o inte lite. . Blev shorts o linne snabbt o aen ut o njuta av årets kanske sista solstrålar iaf dagtid förutom helgerna! Jo men välkommen till verkligheten igen Emma!;) Väskorna e packade, cyklarna e pumpade o kläderna framtagna för morgon dagen! Kommit på att vi ska cykla varje dag.. får se hur länge vi gör de.. tror de går snabbare för min del till o från jobbet! Återstår helt enkelt o se.. skönt o slippa köra bilen iof varje dag när de bara e 2 km till jobbet! I mon direkt efter jobbet e de bara hem o byta om för då vankas de hockey träning för killarna.. bara att glida ditt ned ett leende på läpparna..vem har sagt att ensamstående inte har lika mkt energi å tålamod som 2 vuxna i ett förhållande? ! Haha... lär märkas efter ett tag om ja lever, heltid, 3 barn o fotboll/hockey träningar! Bara o hojta till om ngn en vacker dag vill hjälpa mig ! Haha 😍😱😲😍 Nu ska ja in o duscha efter ettskönt kvällspass på löpbandet o kvällsmys med mina 3 ❤ Lite färg har jag fått i dag hoppas jag från solen 🌞⛄🌝

Kommentera här: