Vilken sommar 🌞😍

2 veckor av semestern har redan passerat förbi i snabb fart, men fortfarande 3 Ă„terstĂ„r! 🌞 Haft 2 fina veckor, men tĂ€lt, smögen, kungshamn, skara sommarland, strand, sol, bad, vĂ€nner o en massa mys! 😍 fantastiska dagar i min smak!:) I dag kommer mina killar hem frĂ„n sin pappa vecka, sĂ„ dĂ„ e de full rulle igen! Idag packar vi vĂ€skor, cyklar , dockvagnar ja ni vet det mesta för en veckas tĂ€ltning med syskon o familjer o mamma o pappa! Kommer bli en fin vecka!:)?johanna o familj kommer oxĂ„ upp nĂ„gra dagar o Anna o tjejerna ska sova med mog o barnen i tĂ€lt ngr dagar!! Ja ni förstĂ„r kan bara bli sĂ„ bra â€ïžđŸŒžđŸ„‚ Ska ta pĂ„ oss nu för o glida in till stan o köpa de sista i Victors present, nĂ„gon blir ju redan 11 Ă„r i morgon! Helt galet att jag - just jag vart mamma i 11 Ă„r redan! Kan tro de va i gĂ„r jag lĂ„g dĂ€r men inte!!:) Kaffet e slut, en tjej som ropar, klĂ€der som ska hĂ€ngas onnan vi ger oss ut! Vi hörs 🌞

Kommentera hÀr: